Vážené členky a členové Senior parlamentu,
po delší časové odmlce mám pro vás pozitivní zprávu. Podařilo se po technické stránce vyřešit další provoz stránek Senior parlamentu a jeho hlavní organizátoři jsou připraveni pokračovat ve stejném duchu, jako tomu bylo ještě na podzim loňského roku.
Já se těším, že budu moci sledovat vaše diskuze. Obsah stránek bude pravidelně aktualizován a budete seznamování s nejnovějšími návrhy zákonů tak, jak přicházejí do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky. Na vaše podněty se hlavně těším i ze své nové pozice předsedy ústavně-právního výboru Poslanecké sněmovny.
Děkuji všem aktivním členům, že se znovu zapojí do diskuzí a doufám, že jejich názory budou použity někdy i v tom našem Parlamentu na Malé Straně.
A snad se po delší době konečně podaří zorganizovat setkání členů Senior parlamentu u nás v Praze ve Sněmovní ulici.
Váš
Radek Vondráček
Skupina poslanců předložila sněmovně návrh zákona
Souhlasíte s navýšením příplatku pro pedagogické pracovníky za výkon specializovaných činností a se zavedením nového příplatku za výkon práce třídního učitele či vedení studijních skupin?
Navýšení příplatku za výkon specializovaných činností (2 500 až 3 500 Kč měsíčně), Zavedení příplatku za výkon práce třídního učitele, vedoucího oddělení na konzervatoři nebo ZUŠ nebo vedoucího studijní skupiny na vyšší odborné škole (2 500 až 3 500 Kč měsíčně).
Hlasování je anonymní a nelze jej odvolat.
Hlasovat můžete pouze jednou.
Hlasuji pro ANO
(32)
Hlasuji pro NE
(34)
Komentovat
MŮŽETE HLASOVAT ANO NEBO NE, PŘÍPADNĚ MŮŽETE po odhlasování ano/ne JEŠTĚ VLOŽIT KOMENTÁŘ.
Miloslav Svozil
11.06.20
ANO, a divím se, že to ještě není. Hlavně, že poslanci, senátoři apod. mají příplatky za vše. Údajně i za to, že i když jsou z Prahy, berou cestovné, za kanceláře, které používají ve svých mateřských stranách atd. Hnus
Hana Pavlasová
22.05.19
Pokud je navyšování mezd, platů a příspěvků v souladu s výší růstu ekonomiky státu nelze než souhlasit a to u jakékoli profese. Zároveň je ale nutné spravedlivě hodnotit kvalitu odvedené práce. Pokud je finančně ohodnocena především loajalita s vedením, nikoli tvůrčí práce, zákon nepomůže.
Jiří Tučan
26.04.19
Sám jsem před lety byť jen na rok zkusil třídnictví a tenkrát ještě nebylo tak zle, ale stačilo to.
Zdeněk Škromach
09.04.19
Každé navyšování mezd a platů je dobře. Mělo by být výsledkem kolektivního vyjednávání sociálních partnerů - odborů a zaměstnavatelů. Ale nejsou jenom kantoři a lékaři. Je potřeba navyšovat mzdy i u ostatních zaměstnanců.
Zdeněk Škromach
09.04.19
Každé navyšování mezd a platů je dobře. Mělo by být výsledkem kolektivního vyjednávání sociálních partnerů - odborů a zaměstnavatelů. Ale nejsou jenom kantoři a lékaři. Je potřeba navyšovat mzdy i u ostatních zaměstnanců.
Milan Takáč
17.03.19
V zásadě jsem pro. Podmínkou toho by mělo být zákonem, případně prováděcí vyhláškou stanovení povinností pedagogických pracovníků vykonávajících specializovanou činnost - chcete-li za jakou činnost navíc tento příplatek náleží.
Dagmar Poláková
13.03.19
Platy pedagogú se sice zvýšily, ale vzrostly také ceny zboží, služeb, a pod. A pořád jsou nejhůře placenými vysokoškoláky. Proto muži po několika letech ze školství odchází aby uživili rodinu, když je manželka na ,,mateřské do****né".
Miroslav Houžvík
03.03.19
Určittě ano, nároky na pedagogy jsou obrovské
Milena Bíbrlová
02.03.19
Hlasuji pro ano,protože dnešní práce učitele je daleko složitější než byla dříve.Žáci ve škole jsou jiní než jsme byli mi,jejich výchova je někdy dřina.Nejsem a nebyla jsem učitelka,ale vidím to u vnoučat a jejich spolužáků.
Viliam Paulíny
26.02.19
Ano, třídní učitel je velice důležitá pozice, stmeluje kolektív studentů a pedagogů.
Milena Zábrodská
25.02.19
NE, dostávají stále přidáno a kolik hodin jsou v práci, kolik volna o proti ostatním profesím mají.
Miroslava Kapalová
15.02.19
Hlasuji ne, protože se domnívám, že výkon práce třídního učitele je už zohledněn v tarifu. Spíše se obávám, že by tyto peníze měli sloužit za výkon specializovaných činností a pod tím si mohu představovat cokoli, třeba i pálení obrazů s presidentem ?!nebo tahání dětí na politické demonstrace!?
Olga Jandová
13.02.19
Hlasuji ano, neboť si myslím, že třídní učitel či vedoucí studijní skupiny mají mnohem více povinností a musí vykonávat specializované činnosti.
Jiří Šabrata
13.02.19
Hlasoval jsem "ano", ale přiznám se, že tomu moc nerozumím. Asi by tady měla být možnost i "zdržet se" .Moje úvaha vede směrem: více práce, větší odměna.
Josef Dušek
12.02.19
Každý statutární zástupce pedagogického zařízení,by měl znát práci svých podřízených a podle toho je hodnotit.Způsobů jak a kolik na to má dost.Plošně hodnotit nemá smysl a ztrácí se tím motivace jednotlivých vyučujících.
Blažena Slavíková
12.02.19
Platy pedagogů jsou s ohledem na počet od určených hodin a placených prázdnin, ve srovnání s ostatními profesemi, ktere vykonávají práci v noci, o svátcích a prázdninách
abnormální! Nezpochybňuji však ohromnou zodpovědnost!
Dana Novotná
27.01.19
Učila jsem na střední škole 35 let. Práci třídního učitele znám velice dobře , má spoustu administrativy atd, proto si myslím, že zvýšení příplatku je na místě, ale plošné zvyšování platu není na místě. Ne každý učitel je na odborné úrovni a peníze to určitě nespraví.
Jaroslav Frank
08.01.19
O současných platech se učitelům v minulosti ani nesnilo, tak si myslím, že by mohli být spokojení
Frantisek Stanek
06.01.19
ANO......institut třídnictví a vedení různých skupin je ve školství důležitým faktorem. Tarify řeší jen základ mezd. A nikdo neví jak se vyspí pan ředitel..Za třídnictví by byl jasně stanoven bonus k
tarifu.Odměny..prémie.. může řešit vedení školy.
Stanek
Marie Šišková
25.12.18
Ve školství jsem pracovala přes 30 let a domnívám se, že po nynějším zvýšení platu není potřeba zvyšovat.
Marie Šišková
25.12.18
Ve školství jsem pracovala přes 30 let a domnívám se, že po nynějším navýšení platu není potřeba zvyšovat.
Miloslav Vebr
12.12.18
Celý systém odměňování pedagogických pracovníků nemá být řešen i různými příplatky ale komplexně tarifní stupnicí.
Miroslav Pospíšil
07.12.18
Těch příplatků už je tolik, že se v tom pedagogové zákonitě nevyznají. Je to zbytečný nový institut. Každý vedoucí, škola má své odborné požadavky na pedagogy, tak ať pedagogové pracují podle svých znalostí a schopností na kterékoliv pedagogické práci.